SANINI.BLOGG.SE

You cannot make everybody happy, you are not a Nutella jar

Chile

Kategori: standard

Nu är det exakt ett år sedan vi åkte till Chile. Hela familjen och svärisar på ett flyg i 100timmar. Chile var verkligen vackert! Jag åt världens godaste avokados vare dag! Allt var stort i Chile! Och det var så härligt! Havet, bergen, de stora byggnaderna den enorma staden som Santiago är, det var mäktigt. Det kändes jättekul att få se allt Andres har pratat om så mycket. Vanessa lärde sig simma och hon dök som en fisk överallt! Emilia började prata mer spanska och Alex fick äntligen rida med tjejerna på alla miljoner hästar de red på längst resan. Riktigt kul! Shoppingcentrumen var helt jäkla amazing!! SÅÅÅ stora!! samtidigt som de fanns massa små härliga butiker och gatustånd överallt. 

Något som var extra kul var att våra vänner Cribbe och Johanna kom till Chile under samma tid! Vi bodde nära varann och umgicks massor. Cribbes 30års dag spenderades på tivoli och barnen älskade det!! Hans mamma o pappa är underbara och de bjöd mig på churros för första gången i mitt liv. Jag dog lite fy farao va gott!!!!!! Och papa johns pizzor alltså åh va hungrig jag blir! Det fanns så mycket att välja på! Rekommenderar starkt att åka dit! :)  (null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

Kommentera inlägget här: