SANINI.BLOGG.SE

You cannot make everybody happy, you are not a Nutella jar

Men sen kom våren

Kategori: standard

Med januari i solen så ramla vi in i februari direkt så vintern liksom försvann. Jag började bli väldigt gravid, och hade planerat att arbeta fram till sista veckan innan gabbis skulle komma. Jag började känna att det nog var dags och valde att gå en vecka tidigare, och tur var det för visst kom han en vecka tidigare så jag fick iallafall några dagar på mig att vila upp mig. 

Jag fyllde 30 år men var verkligen inte på humör för fest typ tre veckor efter förlossning så jag skjöt upp det till sommarn. 

Jag blev moster igen!! En liten Rosanna kom till jorden och det är så kul att det bara är några veckor mellan minstingarna. Hon är så söt och glad mosters lilla hjärta!  (null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)
Bilder från gabbes dop.

Någon vecka efter Rosanna så föddes lilla Hilma! Sofie blev ju gravid strax efter mig så vi gick där i skolan och växte tillsammans, det måste varit lustigt för eleverna haha. Jag och andres fick äran att vara gudisar till Hilma och Sofie och Patric fick bli gudisar till Gabbe. Vi umgicks flera dagar i veckan och kom varann väldigt nära så det kändes rätt. Och visst e det väldigt kul när man får va gudisar till varann :) 
Kommentera inlägget här: