SANINI.BLOGG.SE

You cannot make everybody happy, you are not a Nutella jar

Möhippa!

Kategori: standard

Jisses va det känns som 100 år sedan!! Men efter Italien firade vi att det var sommar i vanlig ordning, mycket tid gick självklart åt till förberedelser inför vårat bröllop! Men vad kommer innan det? Om inte min alldeles egen underbara MÖHIPPA! Och jag vaknar upp av en knackning på ytterdörren. Min kära vän Sussie står där och jag måste lösa gåtor för att ta mig vidare till olika destinationer i min lilla slöja och ballerinakjol sådär hemskt tidigt på morgonen. När jag fick frågan om jag ville ha en cider eller vin innan vi lämnat huset på tom mage så kände jag lite att ribban för dagen var satt haha.

Tillslut ledde kluringarna mig fram till en parkering som var full utav mina kära vänner och systrar! Stora kassar fulla med mat och dryck. En stor fräsig  typ minibuss med egen chaufför plockar upp hela gänget och vi beger oss mot Edsviken för picknick, spontan häst och vagn tur och lekar innan vi blir upplockade igen och hamnar i stan för Bollywood dans, jag blir utsmyckad med massa grejer tills jag såg ut som en liten röd julgran och jag tror alla svettades häcken av sig!! 
Efter det blev det lyxigt hotellrum, lite mer lekar dusch uppfixning inför kvällen och en härlig massage för min del. Detta följdes av tapas min absoluta favorit på jorden och en helkväll på stan! 
Jag fick besegra mina rädslor för golden hits och vi var där och jag tror att alla mina fördommar om stället besannades haha fy farao vilket skitställe!! 

Det roligare med hela dagen var helt klart all kontakt och personliga frågor man fick fråga alla främmande mönniskor som mer än gärna delar med sig till en ung mö! Fasiken va kul det var! 
(null)


Kommentera inlägget här: