SANINI.BLOGG.SE

You cannot make everybody happy, you are not a Nutella jar

Vart är vi idag?

Kategori: standard

Jo, Gabbe har precis fyllt 9månader. Han är snabb! Kryper sedan 3 månader tillbaks, han har fått 6 tänder och går längst möblerna här hemma. 

Alex är 3.5 och pratar som aldrig förr, han är äntligen blöjfri och är världens snällaste busigaste biltokigaste lilla kille.

Emilia har gått sin första termin i förskolan och har fått en bästis. Hon har redan lärt sig att läsa och skriva och hon gör mig så stolt varje dag! Hon är verkligen duktig! 

Vanessa är blivit stora tjejen! Hon går i 2an och läser skriver och är klok som en Uggla. Hon rider själv nu och är en sån naturbegåvning med djur! Hon överraskar mig alltid och älskar att koka kaffe till mig på morgonen! 

Andres har ett nytt jobb som verkar kul samtidigt har han fått en miljon nya jobberbjudanden som lockar. Vi är kära och galna som alltid och vi har massa nya framtidsplaner som känns kul, utmanande och spännande! 

2018 är verkligen välkommet. Jag är så sugen på att komma igång med min träning igen och jag har som nyårslöfte att skippa sockret! Inte på fester och så men hemma. Jag ska försöka få med tjejerna på det :) vi får väl se! Jag har varje år ett ord som "ledord" och för 2018 är det -just do it! Det liksom bara ska göras iår! Plugg, jobb, familj och hälsa. Som alltid många bollar i luften, men det är så jag lever. Så mår jag bäst helt enkelt. 

(null)
Jag älskar den här bilden. Den säger SÅ mycket tycker jag. Den inspirerar mig! Den är jävligt äcklig men så stark! Därför jag älskar ballerinor, de är så vackra, de får allt de gör att se så lätt och vackert ut, men jäklar vilket jobb det ligger bakom :) 
Kommentera inlägget här: