SANINI.BLOGG.SE

You cannot make everybody happy, you are not a Nutella jar

Alla hjärtans dag

Kategori: standard

Nu har vi flyttat och bott hos min svärmor i några veckor, allt vi valt att behålla får plats i ett förråd på 14kvm som vi hyr.. Gaaaanska bra jobbat om jag får säga det själv! 
Nu börjar drömmen om ett nytt hem påriktigt! 

De senaste dagarna har varit hemska! Vi har åkt på influensan och den har helt och hållet kastat in mig i en betongvägg..  nu klarar jag mig utan Ipren och alvedon men jag är typ lam i kroppen! Febersvallningar kommer fortfarande i perioder så jag har faktiskt tagit ledigt ifrån jobbet mina tre dagar den här veckan. Känns som ett klokt beslut. 

Världens mest oromantiska alla hjärtansdag står på menyn med chokladpraliner och möjligtvis en film. 
Det här är SÅ inte jag men utgångsläget är inget vidare! 

En fundering jag har kring alla hjärtans dag är verkligen över alla fula blombuketter alla butiker säljer!!! Vem vill ha fula buketter med massa färgat papper, krimskrams och nallar i? Endast vackra stora rosor vill jag ha!! Satt så var det med det! 
Puss
(null)


Kommentera inlägget här: