SANINI.BLOGG.SE

You cannot make everybody happy, you are not a Nutella jar

2018

Kategori: standard

Nyårsafton var härligt! Barnen orkade vara uppe halva natten utan problem och Sussie var här med sin familj och Cribbe och Johanna festa loss till slutet som alltid :) 

Vi åt smarrig mat! Kims laxmoussetårta med ostar och kex till förrätt. Varmrökt lax eller oxfilé med hasselbackspotatis sallad och såser. Desserten är ju en favorit som faktiskt också Kim bjöd mig på första gången!! Marabouchokladpannacotta, till nyår fick det bli med grädde, små chokladbollar och färska jordgubbar på. Så gott och jag skulle kunna leva på det hihi.

Idag har jag och barnen varit och åkt skridskor, jag tyckte själv att det var jättekul när jag växte upp och barnen vill på sista tiden verkligen lära sig att åka. Så jag tänkte att klart jag ska lära dom det! Bums till affären för ett par nya skridskor till mamsen men sen slog det mig, vem ska lära mig? Haha det var ju minst 15 år sedan jag stog på ett par skridskor så det känns inte det minsta naturligt. Men det blir mission 2018! Alla måste ju kunna åka skridskor! Speciellt då vi har sjön utanför dörren med värsta skridskobanan! 
Imorgon ska vi åka igen och då ska minsann både jag och Alex upp på isen också! 

(null)
Emis första gång på isen och vanessas typ 3e 
(null)

Kommentera inlägget här: