SANINI.BLOGG.SE

You cannot make everybody happy, you are not a Nutella jar

In i vardagen igen

Kategori: standard

Då är allt som vanligt igen, skola, jobb, föräldraledighet, dagis, träning, middagar och frukostar på stående tider och självklart hemska väckarklockor som ringer på mornarna och bråkar med oss. 

Något som är skönt är just att ha fått komma in i rutin med träning igen. Som efter varje träningsuppehåll så börjar jag med det jag har hemma, alltså lätta vikter och egen kroppsvikt. Det känns liksom meningslöst att åka till gymmet för de här komigång veckorna när kroppen är svag som en  tändsticka. Och hur mycket kan man inte göra med bara sin trapp och med några barn med olika vikter på haha, bara fantasin stoppar dig. 

(null)

(null)
När Gabbe var 8 veckor-ish hängde han och jag på gymmet 5dagar i veckan och jobbade bort de där extra kilona, sen vart det ett uppehåll fram till nu! Det är så häftigt att kroppen kan förändras fram och tillbaks. Nu känner jag mest att lite muskulatur skulle vara najs! Man är ju som en stor klick potatismos liksom haha och då brukar jag identifiera mig med en pommes i vanliga fall haha, det gäller att aldrig tappa humorn 
Kommentera inlägget här: