SANINI.BLOGG.SE

You cannot make everybody happy, you are not a Nutella jar

Triss på isen

Kategori: standard

Tredje dagen i rad på isen.. Detta ser jag nu som en ny grej. Inte en engångsgrej utan en riktig GREJ! Som vi liksom gör! Som en rutin, typ som att man borstar håret! -dåligt exempel då jag är sämst på att borsta håret, men kanske bäst på att gömma det dock. Syns det inte så finns där inga dreads haha.

Andres kom och tittade på oss i ishallen idag eftersom han slutar tidigt på fredagar. Han sa att jag såg ut som en pingvin på isen, varsågod för den mentala bilden. :) detta påvisar också min teori om att skridskoåkning inte är som att cykla! Den kunskapen försvinner långt bort ifrån platsen där det borde lagrats. 

Efter det åkte vi och hälsa på Anne med familj, playdate och kaffe för att sedan bege oss vidare till Disco bowlingen, premiär för Alex! He loved it! 

Vi åt middag på pizzahut och ramla in i sängen strax efter det. Fy farao vilken härlig dag!!! En sån när man känner att man kört carpe diem rakt in i kaklet! 

Jag vågar nästan inte ens berätta vad vi ska göra imorgon... Skridskor igen! Haha men i Kungsträdgården, de e ju lördag så att säga. Varm choklad och smörgås medans man fryser nästippen av sig på en kall bänk - det är sådant som sätter prägel på tillvaron här i vinter Sverige. Fint på instagramflödet jomenvisstva! 

Over and out / pingu
(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

KOMMENTARER:

  • Kim säger:
    2018-01-06 | 17:23:46
    Bloggadress: http://kimmi.blogg.se/

    Alltså vilket drömlov för kiddosarna! <3

Kommentera inlägget här: