SANINI.BLOGG.SE

You cannot make everybody happy, you are not a Nutella jar

Sommarlov

Kategori: standard

SÅ härligt med sommarlov!! Alla barn har haft fina avslutningar och efter sommaren börjar Emi i första klass! Hur blev hon så stor?? Och Vanessa då? Hon börjar redan i trean! Vad hände där? Emilia kan redan läsa och skriva och Vanessa ska äntligen få en riktig fröken! Det ska bli väldigt najs! Jag är så stolt över mina fina tjejer!! 

Gabbe och Alex har iallafall ett tag kvar på dagis så än känns det som att jag fortfarande har små barn :) Gabbe som är tokig i bollar har börjat säga boll, det låter lite dom bomm men han pekar tydligt på bollen :) han är artig också, tack tack säger han när han får något. Min lilla bebis!! Alex har fått någon tix och går runt och säger att han älskar mig, hela tiden! Jag är tydligen hans prinsessa också men även väldigt jobbig! Haha han kan iallafall få mig att skratta alla dagar i veckan 

Avslutning på väsby skola blev det för min del, att jag börjar på ny skola till hösten efter 2.5år på gamla stället med nya äventyr känns faktiskt väldigt härligt, jag ska få ha en årskurs tvåa och jag ser verkligen fram emot det! Nu ska vi bara njuta av sommaren och längta lite långsamt till kreta som det är 50 dagar kvar till! Ååååååh va vi njuter nu! Det känns så jäkla efterlängtat! 
Vad jag också längtar efter är att få starta lärarutbildningen efter sommarn, jag måste fortfarande nypa mig i armen när jag tänker på att jag klarat matten som var mitt störta hinder! Jag har nog aldrig varit så stolt över mig själv över något som jag har varit över det.. ingenting är tydligen omöjligt 😄 (null)
12 år sedan vi träffades var det på midsommar ❤️
(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

Kommentera inlägget här: